AssNtitties

Members
  • Content count

    35
  • Joined

  • Last visited

About AssNtitties

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    FaPoland
  • Interests
    Nothing, games, asian girls, k-pop lmao

Gameservers

  • GreenCoins
    4753

Contact Methods

  • Steam
    fapseo

Recent Profile Visitors

507 profile views
  1. Turkish hackers on server!!

    well i dont have proof bcs i didnt take screenshot but... kebabs got some trainer or something this guy blowed me up 2 times on DD, he was like 5 meters above me not moving and i got killed by him, it wasnt random explosion, got information that i got killed by this guy wtf i turned on recording for 3rd round to record that shit but he didnt blew me up, maybe i was too close :S so since i dont have proof im just warning. or see what he replied me, doesnt make sense, if he wouldnt use cheats he wouldnt know what i talk about.
  2. Insulting again

    Wow i admire that guy, he is very stubborn in what he do xD
  3. KurwAAAAAAAAAAAAAAA (  ͡° ͜ʖ ͡° )

     

    1. Maher

      Maher

      ..kurwaland :zorro:

    2. lowiselgrande

      lowiselgrande

       (  ͡° ͜ʖ ͡° )

      :wave:

  4. those guys blocke me

    Thats just justice measured by players, u get what u deserved Martian
  5. application for moderator by mAs4TeR/P0l

    No need, u are accepted! Someone lock it pls.
  6. Cenation "CnT|"

    I remember some of them LoS the kebabs of server (u got kicked) [H] hobos homos (w) gay gwiazda kid warriors team FaP the fappers ofc best team in universe Now AFK wtf is this man You was also in KoM but u was too skilled for them and u got kicked bcs they tought u are a hacking bitch, but in fact it was just pure skill, u made top1 time on every RTF, SH and NTS. Sadly noob admins deleted all of them. All truth ( ͡° ͜ʖ ͡° )
  7. Jap moderator application

    goed luck japan fapan
  8. Cenation "CnT|"

    ?? ͡° ͜ʖ ͡°??
  9. Ban SandySweet 1 year.

    XD but what's the reason?
  10. NEW HORN SUGGESTION...

    Listen to this guy, add these horns now!
  11. MrGreen 11 years anniversary MTA party

    On a wheel, right? I guess yes, i made a mistake, its map by zullolo
  12. MrGreen 11 years anniversary MTA party

    u will gettine fked by these maps i promise [RTF] Flying Lesson [RTF] On The Wheel
  13. Rate the song above you!

    idk/idk SYRIA BEST NATION MOFUKERS^^
  14. Admin applicatio, best admin u could had

    jaja very good app caralhoe